Visitas

E como convidad@...

E como convidad@s...
Os peques Chapela, Beade, os do Celso Emilio, os da Rúa de Cangas, os de Camos, os de Santa Mariña, os do Laxeiro e os de Canicouva (Canimonsters).
Este tamén será sempre o voso recuncho.

"ENSINAR É APRENDER DÚAS VECES" J. Joubert

"ENSINAR É APRENDER DÚAS VECES" J. Joubert

jueves, 19 de junio de 2014

PRESENTACIÓN DOS VOSOS TRABALLOS DO HORTO ESCOLAR

Logo dun trimestre cargado de leitugas, tomates, miñocas, xoaniñas, ... Buf! un montón de experiencias e aprendizaxes tocouvos a vós amosarnos o que aprendichedes.
Pois velaí tendes o voso traballo. Parabéns meus peques!
A verdade ponme triste saber que é o voso derrardeiro traballo comigo...
Só espero que continuedes por este camiño.

6 comentarios:

  1. Respuestas
    1. Eu tamén quérovos un montónnnnnnnn!!!!!!!
      Sempre vos levarie comigo no meu corazón e no Recuncho de Paula.
      Ata sempre.

      Eliminar
  2. Hola Pauli, me gusto la presentación y te voy a echar mucho de menos
    :(

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Lauri, sempre me encantará falar contigo. Ves como non me vas a botar tanto de menos? Sabes onde atoparme. Este sempre será o teu recuncho.
      Bicos, peque.

      Eliminar